روزمره‌ی چهارم


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

 
اصلا اگه زیاد تو چشم باشی همین میشه. مامان از خرید برگشته و یکی یکی وسایل رو از نایلون‌ها درشون میاره میده به من تا جابه‌جا کنم.
...
- دستکش هم سایز اسمال گرفتم.
- دست تو که عمرا تو این نمیره!
- آره، فقط دست تو توش میره.
- :|
پی‌نوشت: حالا با همون دستکش بزرگه که به طرز عجیبی مفقود شد یه طوری توافق می‌کردیم خب مادر من!
----------------
 
حالا این آقای رئیس جمهور یه خبطی کرد پیامک داد سال نو رو تبریک گفت!! چرا همه فکر میکنن من شمارشونو دادم بهش!!!
تا سه روز داشتم توضیح میدادم:
- تو شماره منو دادی به حسن!؟!؟! تازه پیچونده بودمشا... اه!!
- نه به خدا... من خودم دیگه باهاش حرف نمیزنم بوخودا !! 
------------
 
به نظر من مسئولین ِ پاسخگو باید همت کنن بالاخره با لینکایی که تو محافل آکادمیک و غیره دارن دربیارن که طیف سنی مخاطب کلاه قرمزی کجا به کجاس؟
در برخورد با نوزاد تازه متولد شده:
- جیگگگگگگگوووووورووووو...
- ماااااااچ !!! مااااااااااچ!!! 
 
در برخورد با بزرگ خاندان فامیل 
- سلاااااام دایـــــــــــــــــی
- سلامْ علیکم، صد سال به این سالها... هر روزتان نوروز ... نوروزتان پبیروز...
- دایی شما هم؟
- چی شده؟؟؟!!!!!!!!؟؟
 
حالا بعضی سریالا معلومه با کی کار دارن انصافا وگرنه میموندیم دیگه.... وات تو دووو.. وات نات تووو دووو!!!
------------
 
مهمونی... دور سفره نهار نشستیم و از قضا دوغ گازدار هم هست.
به مادرم که کنارم بود میگم: سه بار بگو دوغ گاز دار، گاز دوغ دار... 
میگه: سیییییییییییسسسسس ... آدم سر سفره از این حرفا نمی‌زنه!
من ::|
الان  من چیزی گفتم؟
--------------
 
خب... بازدیدا هم که تموم شد... حالا عیدی ها رو بشماریم
من: aaaaaaa... با این همه پول چیکار کنم؟
داداشم: aaaaaa.... با این همه جوراب چیکار کنم؟
 
کی میگه حقوق خانوما تو  ایران ضایع میشه... انصاف هم خوب چیزیه!
----------------
 
بانو معصومه سادات قریشی!!
لطفا قبل اینکه پای منو به خوابای ناجورت باز کنی لااقل قبلش بگو غیر من کی اونجاست، برنامه چیه!!
بعدش هم که... بعله... واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند... چون به خواب معصومه می‌رسند آن کار دیگر می‌کنند 
 
ینی فکر نمی‌کردم حتی تو خواب هم کار به جایی برسه که مستقیما خود معظم له رو به تقوای الهی دعوت کنم! عجب دنیاییه!
 
معبران گفتند: یا در سکوت و تنهایی همین روزا به دیار باقی میشتابم ( البته میکِشنم شتابم کجا بوده) یا هم اینکه به شکوه و جلال (و دولت!) دست خواهم یافت!
 
 سکه ها با ما دوستن شیر میاد... بالاخره شیر میاد.
------------------
 
ینی مصیبت عظمی‌ای کشیدم من از این دروغ سیزده!! خداوند نهی‌تان کناد!
 
پی‌نوشت: من ِ ساده اصلا نمی‌دونستم روز سیزده بدر هم دروغ داره!! همه این کار بدا رو به خارجیا نسبت میدادم... خدایااا... بعد من میگم ساده‌ام، کسی باور نمیکنه... اللللللله اکبر!


نظرات شما عزیزان:

بانو معصومه و وابستگان به استثنای وسطی
ساعت23:45---17 فروردين 1393
)) ندیده بودم این بخش دروغ سیزده رو هم اضافه کردی )) من چی بپم که خدا ورداش پذاش تو کاسه ام؟!!

پی نوشت در گوشی (به کسی نگوو): و لکم فی القصاص حیات ... (پس بیا قصاص کن حوصله ندارم اون دنیا هم تو رو ببینم چه برسه بخوام جوابتو پس بدممم:|)

پ.ن در توضیح اسمم : بانو معصومه که واضحه!وابستپان سادات قریشی میشه.وسطی هم میشه سادات.پس در کل منظورم این بوده : معصومه قریشی )
پیش پاسخ: دخترم! دکمه گ رو بکن بذار بغل اینتر پ رو بذار جاش. آفرین دخترم :) پاسخ: در عفو لذتی است... که اون دنیا می‌فهمی!! واسه همین پاسخت منفیه! متاسفم :| پی‌نوشت: عاقاااا عااااقااااا... ما که میدونیم وسطی رو خودتون برداشتین زورکی زدین تنگ اسمتون که!! به من که دیگه نگو...!!


بانو معصومه سادات قریشی
ساعت15:29---11 فروردين 1393
آبجـــــــــــی میگم یه نگاهی به این لینکای کنار وبلاگت بنداز تماااامی نیاز های من که با مراجعه به این لینکا برطرف میشه.فقط میمونه خریدای عقد و عروسی که نمیشه از این جا فراهم کرد
پاسخ: :)))))))))))))))))))))))))
خُل !!!
میدونی چه تلاشی کردم این لینکا گردآوری شده!! (خخخ... خدایی هر چی پاک می‌کنم مثل قارچ فرداش سبز میشن!! به هر حال سرویس رایگان میگیریم حق هم دارن خو!! میگم بقیه مقدماتش هم لینک بذارن ولی تحقیقات محلی و غیر محلیش با خودته من مسئولیت قبول نمیکنم!)


بانو معصومه سادات قریشی
ساعت13:28---11 فروردين 1393
من واسه پستات نظر نذارم کی اینجا رو میخونه؟آخـــــــــــــــی )

راستی تو فکرم یه تگ بذارم تحت عنوان "داستان های چراغ قرمز" بعد از جلفاتامون تو BRT گرفته تا فیلم اسکار گرفته ی "سنگ هوشمند" رو بنویسم.کی میدونه شاید "فردریش رینولدز نیلر" واقعن بهم جایزه داد :|

پینوشت : دیگه چرت و پرتم نمیاد :|
پاسخ: بعله خب... اینم حرفیه! در مورد داستان‌های چراغ قرمز هم باید بگم: All Rights Reserved !!! بعله!!


بانو معصومه سادات قریشی
ساعت13:24---11 فروردين 1393
من مامانتو دووووس دارم وقتی من نیستم کنارت وظایف من رو خعیلی خووب عملی میکنن.راضیــــــــــــم
پاسخ: بنده هم باید یه صحبتی با مادر گرام شما داشته باشم! ظاهرا برای غزاله همه چیز رو تموم کردند و به تو از آداب اجتماعی و زندگی چیزی نرسیده! دو نقطه - فینیش هِر!!


بانو معصومه سادات قریشی
ساعت13:23---11 فروردين 1393
خاک به سرررم de una fn !! خوب چه حرفاییه سر سفره میزنی؟آسمون سوراخ شده هر چی دعا می کنم که آآآدم شی دعاهام ازینور میره ازون ور تالاپ میفته پایین!(عــــــــــه این جمله چه آشنا بووود!!)
پاسخ: همون دیگه... جمله‌های منو از زندگیت حذف کنی تازه مردم به یه آٰرامشی میرسن! (حرف دیگه برا گفتن گیر نمیاری). نه خب... خدایی چیزی نگفتم من!! قصاص قبل از جنایت میکنن!!


بانو معصومه سادات قریشی
ساعت13:22---11 فروردين 1393
ینی خواب های من واقعنـــــــــی میره peyvandha.ir!!به خصوص که حالا سیاسی شده ))) قبلنا نمی خوابیدم حالا دیگه فک کنم اگه بخوام بخوابم بیان دستگیرم کنن نذارن بخوابم (استغقرالله توبه توبه)

فک کنم بزنم تو خط همون شست و شوی دیوارای ابن سینا بهتر باشه
پاسخ: موقع خواب یه فیلترشکن به خودت ببند حداقل بتونی تا ته خواباتو ببینی!! بعدشم... آی پی کشورت چپرچلاغ میشه دیرتر پیدات می‌کنن!! (ببین!!! با اینکه اینقد de una fn ولی من هنوز به فکرتم!! خدا جووونم... اینهمه خوبی رو آخه چرا به یه نفر دادی... پس بقیه چی؟؟؟)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 12:44 توسط فاطمه صلاحی| |